Uyuşturucudan ölen arkadaşlarını bırakıp kaçtılar
Adana’nın Kozan ilçesinde bir gencin uyuşturucu madde kullanımı sonucu ölmesiyle ilgili gözaltına alınan 4 kişi tutuklandı.
Bu arada, Yusuf Bal fenalaşınca arkadaşları otomobil ile Kozan Devlet Hastanesi bahçesine geldiler. Bal’ın öldüğünü gören arkadaşları Yusuf Bal’ı direksiyon başına oturtup olay yerinden kaçtılar. Olaydan sonra polis çevredeki güvenlik kameraları ve teknik takip sonucu olaydan bir gün sonra Murat B., Fatih S., Oğuzhan C. ve Süleyman T.'yi gözaltına aldı.
Zanlıların sorgularında, alem yaptıklarını, Yusuf kötüleşince hastaneye götürdüklerini, yolda ölünce korkup otomobil içerisinde hastane bahçesine bırakıp kaçtıklarını söyledikleri öğrenildi.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen 4 kişi tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir